Ahhhaa

Idag är jag fan helt slut, tusan då folk ringer och frågar vad man gör när man sover på nätterna.
 Ring på dagen nästa gång! Haha
Jaja idag gick de ganska bra på jobbet iaf fick mig två nya filmer efter dagens slut :) Dom ska man nog lägga sig och se här på ett tag..
I morgon måste jag fara och lämna in till bostäder tapetboken så dom kan sätta igång och fixa den! Har varit och sett nå folk på min lagge så jag lär ju märkar om de är någon som vill ha den.
Men de tror jag att de är..
Fan var ju helt pepp på att åka till GVE i helgen tror de blivit kul, men men när inte alla har pengar kan man ju inte göra de. Tusan tjejjer fixa pengar, vill verkligen dit..

Helt galet, tror jag håller på bli desperat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sova hinner man göra i graven!

2008-11-05 @ 09:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0