Hot N´Cold

Igår vart de ett kafferep hos Linnea med Yokoo och Moe. Har ju inte setts på ett tag så de blev mycket prat och skratt som vanligt då vi har våra kaffe kvällar. Men dom är alltid lika trevliga, sen så blev de ju då snö på kvällen fan vad roligt var bara tvungen dra mig ut och gå. så jag och syrran tog med oss alla 3 hundarna och drog iväg.

Idag har man då jobbat som inte är så intressant att skriva om men har de iaf.
Så ringde Kusin Johan och fråga om jag skulle vara chaffis åt honom och Jonas till Lule men de blev så sent om dom skulle hinna på de dom skulle så de blev inte så.. fan vad jag saknar honom som längesedan man träffat han ska ta mig i krage och hälsa på någon dag här får hoppas att alla dobbis valparna är kvar så man kan få lukta lite:P haha

Nu väntar jag på maten och funderar på vad man ska ikväll ett måste är iaf att fara till stallet..

Jag blir så osäker på mig själv ibland måste fan ta och skärpa mig nu. Jag tror att jag är rädd för något, som man inte ska vara rädd för.. Blää



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0