Suck!

Nu har helgen varit och det har varit en mycket bra helg.. lördag var man ju då hund vakt och chafför.
Var Även till pite en sväng och såg på när alla festa för att senare dra ut på krogen.
Sen när jag skulle dra mig mot lule igen mötte jag matte pojken så jag var ju bara tvungen att umgås med honom just en mycket bra kompis som jag kommer sakna. Men han får ju komma hälsa på mig med Nina=)

Söndag var vi och tog hem alla möbler och skit från lägenheten.. fyfaan vad man hinner dra på sig saker under så kort tid. Men men de gick ju bra vi var ju 5 stycken som höll på så fort gick det så var det tomt.
Som ledsen kag blev när jag var in dit senare kommer sakna det hemmet alltså..


Jaha Måndag idag jobbar kväll och gör som inget just nu ska börja dra mig till stallet så man hinner göra hästen..
Ska även försöka hinna fara ut och gå så man hinner göra det med..

Kväll ska jag hinna vara med Johanna ett tag!

Hot n´ cold


 


Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Har du tömt hela lägenheten??

2008-11-17 @ 21:46:30
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: Johanna Nilsson

Har du tömt hela lägenheten??

2008-11-17 @ 21:46:54
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0