Yesss!

nu har man jobbat klart för den här veckan å idag fick jag reda på att jag får fortsätta :)
gud så bra de var då nu vet man ju att man har jobb iaf..

är ledig nästa vecka torsdaf och fredag. Men de är ju skönt som tusan..
Eftersom att jag har ganska mycket den helgen med flytt och julbort och allt :)
Har blivit sjuk förden delen med så nu snorar man värre änn en SNORUNGE haha så nu är jag en riktig en :P
Och allt skyller jag på Johanna som alltid är sjuk och smittar en!

Hoppas nu att man fått övertalat Robert bara Ewert är ju jätte fin. Jag som ville ställa ut honom och så kanske han inte ska vara kvar.. Ja inte för att jag har nå med de att göra då men iaf..

Bråk som vanligt igår arg som fan blev jag. Du ska inte hålla på tröga dig åt mig!


Ahhaa Elin nu hämtar jag dig snart så ska vi fara på uppdrag!

En vecka kvar så ska vi på IKEA

Lyssna Ganska BRA LÅT







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0