Förbannat

När man vakna upp på morgon och märkte att man är förkyld och fått feber, vart  man riktigt förbannad!
Jaja orka mig upp iaf från sängen fast man frös så man höll på dö! å nu sitter man här och svettas jäkligt onödigt de här!

Jaja i morgon är de iaf maskerad fest Jiipiiee.. Fick bytt bort min matning och så, Så jag ska ta och sluta kl 3 så man hinner göra sig klar vi kommer vara så snygga så=) Haha fan vad jag längtar.. Våra fester brukar bli jäkla roliga, så vi hóppas på att den här ska bli bra som fan!

Jaja nu ska jag gå vila ett tag så man orkar jobba i kväll!



Kommentarer
Postat av: Nina

Va ska du klä ut dej till då? :)

2008-10-30 @ 16:33:46
URL: http://lillalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0