Jahaa

den här dagen sket sig ju som ännu mer nu har jag inge bra saker att skriva förutom att jag har sett en film med Moen och Johanna. Men den filmen gjorde bara så att jag fick mer ångest över att vara själv..

Jaja tillbaka till lägenhets snacket då. Vi skulle då titta på en 3:a men den hade han lova bort och kom inte ihåg de.. Hmm.. så vi for och titta på två andra då, men ingen som varken jag och johanna ville ha riktigt var som trånga och konstiga planlösningar på. Måste verkligen hitta en lägenhet nu..

Hmm nä nu måste jag göra en förändring i mitt liv..

Hoppas att Yokoo skiter i kalix och hänger på till Gve tror de kommer bli snuskit bra där..

Nu lyssna på min nya favvo låt . Den gör mig glad :D + att jag tänker på en fin KILLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0