Pirr i magen..

De kan man säga att de är.. Hoppas nu verkligen att de blir den där 3an har ju som sett framför mig hur jag skulle måla där inne och så.. Men med min och Johannas otur så kommer vi inte få den, så de är väl lika bra att börja grina ihop..

Tusan vad jag har som haft de roligt idag, Har faktiskt inte varit nå deppig har som inte tänkt på det nå först nu. Allt blir som jobbigt när man kommer hem. Jaja dee blir väl bättre. Har vari som men någon hela dagen idag. Först har ja varit med Elin så har jag och Elin hålli på mobba Johanna så hon nästan börja grina. Faktiskt mycket roligt.. Sen belv det då jag Elin, Johanna och Moen vi har då varit i stallet och sett hur man som kan fixa i laggen å så vidare :)
Efter de blev vi som less på att sitta runt bränna så vi drog oss vidage utan Elin till Linnea D där vänta då en stor koppkaffe och en massa SKVALLER Linda och Jessica kom som dom med så vi hade mycket trevligt där med många goda skratt.. Haha

Förbannat vad godis sugen vi har vart och inga pengar haft.. Ja ja fick då låna 20 kr om jag sög på en stor tå.. Hihi tror ju som inte att ja ska de, men "lova" att de skulle bli så..

Nu är de bara vänta och se ifall de blir jag och Johanna i en lägenhet tsm..



Den här tavlan ska vi ha i vardagsrummet :D



Ta inte livet alltför allvarligt,
du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en mutta, vet du det?

2008-10-16 @ 13:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0