Städerska

Jaaa.. nu för de väl ändå bli Fredag ska snart skynda mig till sängen och lägga mig där för att invänta fredag!
Kommer bli så jävla sjukt roligt eftersom att vi ska klä ut oss och hela kittet.. Fyfaan säger jag bara så vi ska se ut.. Å spec Yokoo haha.. Hoppas att jag är friskare i morgon så jag slipper hosta och snora.. Tusans banander

I morgon på jobbet ska jag äta Tacos:P mycket mycket gott. Är ganska så less på Norrbaggarna som säger Nejs är Ikke intresert! Haha Fått de på huvve..

Yokoo och jag har en elak plan som vi ska göra på hotellet om en viss person är där.. Hehe

Jaja nu ska jag skynda mig och gosa med hunden känner att jag behöver kärlek och mycke
kärlek:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0