Vifta på händerna


Jaha nu är de en helt vanlig måndag som är framför oss! Eller så inte, för idag fick jag och Yokoo nämligen reda på att vi har fått en lägenhet så nu håller vi på att välja tapeter för fulla muggar. Ikväll jobbar jag kväll och de är ju då min fösta kväll på mitt nya jobb så vi får se hur de går :D

Igår var man då till Elin och Micke å såg i deras nya hus har ju inte hunni dit nå på hela helgen som elakt av mig!
Men igår var jag och Yokoo dit och drack kaffe, Bada en varm och skön bastu och så drack vi mer kaffe och såg hål i väggen som roligt då Jocke var med:) Var även förbi Linda och fick oss en tårtbit (mycket gott var de) innan vi for vidare och såg en film haha vi hinner med mycket.. Jo jag jobba hela dagen å från 7 på morgon till kl 16.. Pengar pengar blir de för mig då :)


Nu sminka mig och fixa håret!



Garn mega länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Nej men gud hur man såg ut ;) orange skalle. hahahaha

2008-10-27 @ 20:06:59
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vifta på händerna fjuurgoos ..fjååårtiiiiiz

2008-10-28 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0