ELLA OCH SANDRA

Nu måste jag gå dansa med Ella har ju som lovat att vi ska dansa till hennes favvo låt.
Så det är bara ställa upp, syrran ska även plocka mina ögonbryn och färga ögonfransar och brynen..
Det är ju som saker man måste fixa.. På Tisdag den 7 ska Elin och Johanna med mig, Vi ska även fara en sväng på skolan och säga HEJ till våra älskade lärare.. Saknar skolan otroligt mycket..
Estu fick sig pisk igår, Lee ville inte att någon skulle klättra på henne och han vår på som satan så han fick sig däng. Haha det behövde han kan jag lov. Å sen så tycker hon att det är mycke roligt att morra och ha sig.
Så då skulle hon vakta Enter lite å . Haha
Söt hundar Lee och Enter älskar verkligen varandra!

Bjuder på en bild från igår så här skull man då se ut hela kvällen.
Å självklart vitt ja då Sandra satte nog bara på sig det och sen var det skitigt satans SVIN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0