HELT GALET

Nu på morgonen så ringde dom från städet,
 så nu jobbar man där till kl 3 sen ska amn åka iväg till TC och jobba där kvällen.
Hoppas jag får jobba i morgon med på städet fan behöver alla pengar jag bara kan få hem.
I helg åker man iväg till syrran, Ska tvinga henne att göra naglar åt mig,
Måste ju som få känna mig fin någonstans så varför inte naglarna?
Haha..

Jag ska hitta någon som kan ge mig en stor varm kram när jag behöver det.
Känner ett stort behov av lite kärlek.
Satan det är tungt att klara sig själv just nu, ibland tror man att man håller på bli knäpp.
Ena sekunden skrattar man och andra gråter man, Blir arg glad ledsen om vart annat.
Hojja alla dessa hormoner.. Svettas å fryser. Ja vars är man på väg?

Nå nu ska jag ta och äta upp min smörgås innan man ska åka iväg till jobbet.
Måste hinna med att hämta nå mat innan man börja andra jobbet!

Hej hej


Små söt ankor på parkeringen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0