HERRIQ

Ja nå är det väl att man då inte får sova så mycket som man själv vill.
Men men nu är jag ju ledig en hel vecka som jag kan göra vad jag vill på.
Om jag åker till fjällen den där veckan så har jag fått mig en skoter å allt så behöver inte tänka på det nå mera, Daniel är så söt som erbjöd sig att låna ut den til oss...  Nu är det bara resten som ska  fixas är fan sugen på att fara.
Men man får se hur det blir med allt annat.
igår var man då en sväng till Linnea å Per å såg där dom hade fest. Var riktigt trevligt är som ängesedan jag orkat ta mig ut bland så mycket folk..

Ska till kalix nästa vecka och tattuera mig, kommer bli så fint det här..
Ska även visa mitt projekt som jag vill göra.. Hojja om jag nu får göra allt jag vill kommer jag ju ha hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0