IDIOT

Ajjjee har vakna upp kanske 300 ggr inatt av att Estu klump hunden har lagt sig på mig.
Så jag vart så jävla ond så jag kast ut honom från rummet å så fick man sova till kl halv 12!
Jävla så skönt har ju då inte fått sova så på länge.
kasta i färg i håret på Johanna drog till stallet å nu är man hos Mamma och smider en plan inför imorgon.
Måste stiga upp före fan så man hinner fixa Enter innan man ska fara, slipper man börja där.
Ska nog lasta bilen färdigt ikväll.. Om man har tiden över.

Syrran ringde nyss tror hon tycker allt är lika kul som jag.
Hon har vari på stan idag å köpit en pyamas en Rosa med pudlar på.
Å inte till mig.. haha
Så söt hon är:P

Ida W fyller ju 20 idag så det blir en byastugs fest...
Å Jaa vad man har vela ha en galen sådan.
Först är det middag kl 18.00 å sen drar väl allt igång, jag hoppas nästan på att de spårar lite,
är ju fan då de blir roligast.

Går var man till Kalix så Empan fick sätta dit mitt hår bra vart de.
Vad mer hände?
Inget..


 

Skulle vara mycke lättare allt om man det fanns någon som ville ställa upp för en såna här gånger.
FAN Å!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo dom är fina ;) med vilket chassi blir det??

hade jag bott närmare hade jag kunna följa ;) vars ifrån måste ni beställa? barnens hus?? vi har ju tur att vi har både barnens hus och babyproffsen här och verkar som om babyproffsen har billigare pris ca 300 kr.. va blir det för färg för dig??

2009-04-25 @ 19:09:08
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0