JOBB JOBB

Idag ringde min telefon för att be mig komma jobba på två röda sekunder uppe ur sängen.
Mat åt hundarna klä på sig å ut med hundarna.
Kuta till bilen å börna iväg på jobbet., Så där jobbar man till tre och sen ska man direkt iväg till ÖTÅ
så man jobbar hela mycket idag. PENGAR PENGAR.
Satan ska amn på IKEA och på andra ställen blir det dyrt..
LÖSHÅRET har kommit idag så nu jävlar får jag mitt ROSA hår ;)
Måste även tala med Lina om dom svart/bruna slingorna om jag kan köpa några av henne..
Men det tror jag nog.
Johanna ska betala mina skor och det passar mig mycket bra.
Så allt jag hitta igår det är MITT, men jag behövde fan nytt har ju som inge kläder som passar,

Igår höll vi på DÖ, Ida var tvungen köra ner i diket å nita annars hade det låtit POFF så hade kisse tufften suttit i rutan å huvvet hade nog vari i baksätet eller flygi ut.. vilka idioter det finns efter vägarna.

Får se om vi kommer någon nära döden upplevelse idag..

Jo NINA GRATTIS HORA, DU HAR JU FYLLT SYSTEMET :D
Nu är det bara gå handla som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0