KÖPBEHOV

Alltså nu har jag hunni vara på skoaffären hitta ett par söta skor.
Så dom la jag undan till på fredag.
Så gick vi även in på SETH å ja jag hitta lite kläder där..
Fan vad jag tycker om kläder, hitta perfecta sommar saker till mig.
Så nu ska jag hoppas på att Mammsen sponsrar till byxorn, men det tror jag nog hon gör om jag blinkar med ögonen.

Idag har Samuel varit otroligt snäll med mig + i taket.
Han har bjudit mig på mat. Å han har även vågat vara med oss och fika händer då fan inte ofta.
men iblan bjuder han bå underverk..

Fyfan vad jag är nervös inför utställningen med Clifton han är ju skit söt och fin men han är så jävla hoppig hoppas han gå på marken å inte i luften där borta..
Jaja tränar för fulla muggar på stå fint iaf..
Tjockisen ska ju då å med så hon måste jag bada pch fixa.

Vill ha sommar och sol NU!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha.. men en kalixbo då kan man ju eventuellt ha en viss aning :P

Namn e fan svårt.. funderar man på ett men då kommer man på att nä d e inge bra...funderar starkt på det där med att vara odöpt..

Har du börja kolla nå barnvagnar då??

2009-04-21 @ 14:26:18
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0