MAT

IGår tog man och lyxa till det,
Drog iväg och åt en Pizza å det var ju då nå man fick sota för.
Fick garn mega ont i magen så jag trodde jag skulle dö.
För mycket av det goda med andra ord.
Idag ska vi och äta på LÖVBITEN. Mmmm så jävla gott.

Kan inte tiden gå lite fortare!
Igår var man till Elin och Micke å tala en massa skit.
Eller Micke var inte hemma han for å jaga bäver, Så vi tjejer prata skit..
Var även å ragga med Enbom å Viktor var å med. då kom jag på att jag måste vårda mitt språk.
Sa en massa saker som man inte får säga.


IKVÄLL SKA MAN?????
Kanske till Kalix ska nog fara så att Empan får sätta mitt löshår fast.
Om hon nu kommer sig från Boden
Men först ska jag åka hem å umgås med Simon och Ella så man hinner träffa dom innan dom åker till Pite!

Kommentarer
Postat av: Jessica

har du betsällt en duo?? och blir det en mondial lr Edge? Har tid den 7.nde.. har du varit?

2009-04-24 @ 11:33:54
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0