RONNY OCH RAGGE

Alltså jag ÄLSKAR verkligen Ronny och Ragge, har sett två filmer med dom i natt och så har jag fortsatt på morgonen med dom.. Tusan när jag blir stor ska jag vara som dom två är..
Har som kommit på att han är fan mycket söt Ragge vet som inte varför med nå är det med honom.
Ska det bli min nya KÄRLEK? Haha

Ja nå vad har man gjort idag då? Stigit upp gått med hundarna, Sett Ronny och Ragge for till Linnea och drack en kaffe kopp, till stallet med kusin Lina och sen hem till Mamma.

Vad ska jag ta mig till? Jag kommer som inte orka leva så här, håller på bli knäpp.
När Ella var hemma såg vi på bilder på datan så kom det en bild upp å Ella gladast i SVERIGE skull ju ringa och prata med honom. Men sen fick man henne på andra spår.

Tusan bara en vecka kvar nu :)
LÄNGTAR SOM TUSAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0