SEN KVÄLL TIDIG MORGON

Igår tor man då med sig kusin Lina och drog hem till mig och gjorde piroger satansgoda blev dom men ganska fula.. Haha.. Så kom även Enbom och Raski förbi och skulle smaka av dom.
Är mycket nöjd över min BAKHYSTERI tror jag ska testa gör Winerbröd i veckan får se hur man har ork..
Sen så såg jag en mycket bra film kunde inte sluta se den.. Hojja
Är nu hos min mor och far ska ta och fara hem å fixa mig på ett tag ska ha middag idag innan vi åker till KALIX.
Så då måste man ju hinna fixa maten å så med.
Har iaf hunni med stallet handla, ragga å så har man ju då fixa en överaskning till Hifa som snart åker iväg,
Jag vill ha mitt körkort tillbaka. Jävla skit!
Jo å så har någon neger skicka till mig i natt fatta då inte vad han ville eller nå,
hojja skriv nu till någon som bryr sig. HORA

Måste även hinna pussa på Ella innan man åker!



MOSTERS ÄLSKLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0