SJUKFÖRFAN

Nu är det så att man sitter här och snorar å nyser för fulla muggar.
Satan vad jobbigt, Hostar å kommer garanterat få feber, brukar ju alltid komma hand i hand..
Mamma och Mormor har åkt iväg till Lule jag hade å vela följa me.
men då man alltid ska ha så mcyket att göra, blir det lite svårt.
Har hunni vara till stallet å gjort hästen skit fin var tjejen idag riktigt NÖJD över henne.
Å hunni gå med hundarna en sväng. skönt är det ute..
Har som sakt var inte kunna sova på morgon har haft så satans ont i ryggen så jag har villja ta livet av mig..
så då har man legat vaken å verkligen inte vilja stiga upp.. Så jag smög mig upp å hämta skämt boken den fick mig att tänka på annat älskar verkligen den skrattar så jag dör när jag läser den.
Haha.
Nu ska jag gå laga mig nå mat så att man får i sig nå innan man ska iväg på jobbet..
Måste få mig nå pengar så man kan dra iäg på IKEA nå..
har även tänkt beställa en massa saker nu..
Fan lite fin till sommaren måste man väl få vara!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha killen,, i och med att han hade ett bra fast jobb så flytta jag då jag inte riktigt trivdes me mitt å han har betydligt mer lön osv...

2009-04-20 @ 13:03:29
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

nää är inte med samma...vi har inte hunni vari ihop så länge ännu..



har inte betsämt va jag tänkt plugga så småningon ska väl försöka plugga upp lite betyg

2009-04-20 @ 13:18:11
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0