VI SKA LIGGA MED VARANDRA

Alltså jag är trött å så svettas jag som ett svin.
Har sett svarta prickar framför ögonen hela dagen idag.
Tänkte att fan nu kommer jag att svimma men när jag börja se efter var det bara flugor som tyckte jag lukta gott.
Så ni kan ju förstå hur jag känner mig.. Haha
Har legat i telefon hela kvällen igår kväll å läst upp roliga saker ur BOKEN.
satan vad kul det var.

Idag ska jag fara och betala mina kläder och skor.
Sen ska jag ta lite på mina små mygghugg och hoppa i badet för det behöver jag.
Jobbar imorgon från 06.00 sjukt jobbigt att stiga upp men va fan det är sånt man får ta.
Får ju in lite pengar på mitt konto som jag behöver. Igår jobba man 13 tim jobbigt men pengar!

Alltså vars fan ska man flytta finns ju inge lägenheter, får nog parkera mig
hos mor och far för resten av livet1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0