VILL HA SOMMAR Å EN RAKKARPIL!


Det är väll upp till mig att säga att jag saknar äckelbilen!
Lite söt är den jue!
Har haft satans kul i den.. Men nä då kommer snillet på att sälja den ojoj.
Tror inte enns vi han ha en TJEJKVÄLL  i den..
Men dom kvällar vi hade var satans kul. Den som var me den visste..
Tungaset grävde ner sig utanför min lägenhet i Piteå så där stod vi alla tjejer å killar å knuffa med högklackat i geggan.
Å vad den skulle dit i leran å göra det vet nog bara Raski å Micke.
Höll inte på ta oss lös med den fast vi hade bilar som drog och grannarna skrek att dom skulle ringa POLISEN!.
Haha nog har man varit busig alltid!




Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken tur att jag kom och hjälpte till då :`)

2009-04-18 @ 21:02:28
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0