LOTTA JA VILL SE PÅ DIG

Ikväll ska vi spela bingolotto.
Hoppas att ja vinner ett par kronor så ska jag ta och fixa nå kul.
Ska köpa fina julklappar till alla och så.
Haha..
Jaja ska ta och fixa till här hemma medans Klara sover ute i vagnen.
För så här kan vi ju inte ha de.
Å abs inte när de ska komma folk hit då ska man ha de fint å prydligt, OFTA!
JA är inte så jävla seriös nå mera.
Enter luktar död så hon måste badas å de här jävla håret ahhhaaa sluta fälla snälla!!!!
Johanna ska kanske komma hit under veckan så ja väntar.
Å så ska jag fara å fixa mig en ny tatto lite man ska hinna med iaf.
Så måste ja fixa hit en bil vilken av dom de blir får vi se vill då ha den billigaste eftersom att ja aldrig är någonstans.

Igår var man hos Hempählä å Emelie å spela monopol jävla skit där åkte man ju då ut som andra spelare.
Men ja skyller de på att jag hade Klara att ta hand om annars så hade ja sopa golvet med alla.. :D
Knappast suger på alla spel.
Men de var trevligt iaf :D

Jaja nog skrivet måste fixas nu innan man hör barn gråt.

GLÖGG SKA JA DRICKA IKVÄLL!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0