Bingolotto

Har just rättat två av mina Bingolotter och vet ni vad?
Jag fick 200 kr, Fyfan vad jag blev happy så nu ska jag ta och fylla på mitt jävla kort så man får tag på någon.
idag när jag vakna trodde jag att Estu pojken var död.
Ropa som ett Cp på han å ingen kom. Men tillslut kom det en liten kille krypandee med örönen bakåt, å såg mer än trött ut. Hojja skrämmas så där..
Nå ja har varit å gå med dom i snöstormen på isen stans så jobbigt kan man säga å det första jag gjorde var att trampa i en driva så hela jag försvann.. Då vart ja lite små ond..

Tror alla att jag är död direkt ja inte svarar í telefonen ?
Haha svarar man inte får man typ 3 miljoner SMS där det typ står lever du!

Alltså söndagens så jävla bra levde på det hela dagen.
- Vad kostar du idag din lilla HORA?
Pottis han kan då liva upp min dag, Lite ond han blvev hotta näven..

I helgen ska man till Boden och se skoter trix och sen blir det DRÄNGARNA på western farm.
Ska fan dra me mig en av dom hem.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0