Fredagen den 13

Jaha ja inte lite inne jag ska vara idag å bara trycka går man ut får man väl nå i huvvet och dör.
Å jag som hadfe tänkt sätta mig upp på Appis idag tror det får vänta tills i morgon.
Tar och låter hon springa av sig idag å rider i morgon. Låter mycket bättre det.
Inatt har man då blivit bombad av SMS. Satte på tyst och sen somna jag efter det, det är ju som kul att folk hör av sig men alla på samma gång och efter kl 11? Nja då blir jag ledsen, haha...
Men har som tala av mig med en massa nu så..
Fy åt satan vad man fryser ute Mamma skratta när jag kom in till henne idag och hon såg hur jag såg ut..
Men va fan man måste ju klä sig å spec så man redan är sjuk.


I morgon ska man då vara CHAFFIS..  Å det är ju alla hjärtans dag i morgon..
Nog för att det inte spelar så stor roll men ska tvinga någon i morgon att ge mig nå :)

Svar till kusin Lina: Vi kommer några helger framöver, har blivit övergiven och lämnad helt för mig själv i tve veckor, men jag hade tänkt komma nästa helg till er kanske om det inte blir Pite då.
Men ville som mot GVE för då kan man göra flera flugor i en smäll. :P

Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Mycket bra, det ser vi framemot! :P Miss ya!

2009-02-13 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0