HELVETE!

Alltså idag är en sån här dag då jag inte kan förstå hur man skulle klara sig utan Mamma och syrran.
Är väldigt glad att jag har er två. Man kan då alltid lita på er..
ÄLSKAR ER!

Just nu är jag hos mamma och trycker var tvungen få prata av mig lite.
Allt känns jobbigt men ändå är ja mycket lättad över det ja gjort.
Ihelgen sticker jag bort vet då inte hur länge jag ska vara borta men skönt ska det bli att få tänka på annat ett tag.
Det finns ju skit högar å så finns det idioter va fan tror du?

Ska snart ta och fara till Arosa ska nog rida idag och se hur det går.
Kommer som inte ihåg hur det är att flyga av en häst så jag kanske måste göra det idag.
Ja nå man får ju då se hur det blir..
Ikväll ska ja då vara me Biffen och Johanna vi skull hitta på nå som är kul? vad det då är.

Ska ta och fara låna ELVIS filmen, Så bra film är svårt att hitta måste se den bara för att jag älskar honom.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0