Hur är det MÖJLIGT?

Fytusan jag tror att någon håller ögonen på mig och hjälper mig att få sova då och då!.
Inatt har min telefon av någon anledning slagits på tyst? Men fy så skönt jag har fått sova och det har jag behövt.
Har snarkat och sovit till Johanna ringde vid 11.
Å så har Samuel satt en stol för dörren in i sovrummet så att inte en pip hund har kunnat stå och gnälla där!
Så jag har fått sova hur länge jag velat. Mycket behövligt.

Nu har man varit på skolan till Johanna och ätit med henne å det var ingen bra mat.
Men va fan man fick i sig nå iaf och det är väl saken.
ska Jobba kväll ikväll men det kommer så bra för vi är så roligt folk som jobbar, så tiden bara rinner i väg. Det som är jobbigt är väl att sitta ner. Haha.
Sen ska man till kalix igen.. 

På ett tag ska jag ta och knata iväg med hundarna en promenad så slipper Samuel bry sig om dom.
Mina små älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0