Ingen?

vad är nu detta två hela dagar utan otur, hur är det möjligt.
Ja ja gråter då inte för det!

igår var man då på middag och det var ju då jävligt roligt. Faster är så söt hon var som bekymrad över Samuel.
Mycket god mat fick vi och det var mycke folk, mycket sjuka saker som sas och lite till.
Men vi var inte så länge, for väl hem kring kvart över 9 så kom Linda förbi satt vi och surra ett bra tag och sen dök även Johanna upp som en glad illaluktandes sångfågel.. Hahaha.
Inatt har man då sprungit med piller hit och dit till Gubben han har haft svår för att sova. Fan vad synd jag tyckte om han då han fick sitta och sova. Får hoppas på att dom ställer in ställningen rätt åt honom i morgon.
Då kanske det blir bättre och jag slipper vara ond åt honom då han ska skruva i den själv.
I morgon då jobbar man igen å trist ska det bli men jobbar kväll som tur är så ja slipper stiga upp tidigt.

Har sett BOLT å satan vad jag älskar HAMSTERN i kulan. Haha skratta som en gris åt honom.
Ska ta och se om vi hittar någon annan film vi kan ta och se. Sen ska jag hoppa i sängen och sova..

Sorry alla Pitebor som jag lovat komma, det blev ändrade planer. Men jag dyker upp då ni minst anar det.

Hero



Min glada sjukling.
Fytusan vad jag är glad över att du hitta min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0