Jag älskar dig!

Alltså nu har jag verkligen försökt och försökt glömma dig.
Måste försöka mera å mera å mera men ju mer jag försöker desto mer sjuk i skallen blir jag.
Har som kommit på en massa skare jag saknar med dig,
Dina små rycknongar med näsan, Ögonen, Leendet, Dina funderingar med öppen munn, när du mummlar, Din humor, Sättet att ta på mig. När du alltid klacker ur dig då i när du just somnat, Fel fel fel, alla rappa komentarer, när han surar ihop och gormar, En fejk en pajas, Gullig när han ska tala som oss i Ökx, Han drickar Socker med kaffe, ideerna han kommer på, händig, kan laga mat, rtig.  Du är det finaste jag vet.

Skulle som göra en lista med saker på gott och ont om honom men det blev inte så,
Kommer inte på nå negativt just nu förutom.
SJÄLVISK!


Men men nu är det ju så att jag får gå här helt själv hur mycket jag än vill att han kommer tillbaka.
Har som slut på tårar så man orkar inte nå mera.
Jag vill ha dig med mig alltid!

Kan fan säga att jag ÄLSKAR DIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0