Jävla alla hjärtans dag

Idag har man då stigit upp städat och mublerat om lite...
Sitter just nu hos mamma och pappa ska ta och dricka kaffe sen ska man hem och fixa sig snykk :O
fast det är nog ett större problem än vad väntat är..
Fan alla har ringt idag och fråga om jag inte vill köra men nej nej inte de jag har redan LOVA Johanna så jag och hon ska dra iväg. 
Fyfan vad kul jag ska ha tala med Joel igår och han ska komma till Kalix så nu jävlar.
Haha ska dra med dom till Ökx sen om dom nu vill det men de tror jag.
När man äntligen får träffa folket kan man inte släppa taget..

Igår satt man hos Moa och glodde på tv å såg när hon städa och dona..
Fick även en kartong med ägg som jag glömmde kvar hos henne.. nog har man ett bra minne nej nej..
Sen var det bara bråk när man kom hem men vet ni vad idag när jag klev upp skaka jag på mig och sa en KARL JÄVEL ska fan inte få förstöra nå för mig. Så nu sitter jag gladare än någonsin och bara ler.
Ska ha så sjukt kul ikväll så :P

Det kommer nog bli en bra JÄVLA ALLA HJÄRTANS DAG för mig och Johanna den har startat bra och allt flyter på som bara den just nu.. Å inget ska stoppa oss från att ha kul.. Haha..

En galet glad SANDRA

MIN LÅT FÖR DAGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0