Jobb

Idag åkte man på jobb och det är jag mycket glad över ,
hoppas bara man får jobba lite mer den här månaden har varit borta från tele ganska mycket.
Men men en dag här är som tre dagar där borta..
Nu när man slutar ska man ta och dra iväg med en present till min 21 åriga kompis..
Helt galet vilken skit ålder att fylla..
Johanna fettar hos Enbom å pappa har fixat hästen, Så det är bara för mig att dra hem och fixa till sig lite.
Något som brykar gå ganska fort att göra.


Idag när jag var hem på rast så börja mina jävla hundar slåss som satan.
Fick bryrta omkull bajs Enter och låta hon skämmas lite. Estu har ju börja bli tuff och svara på hennes utfall,
Nu kanske man vet vars ja ska flytta låter ut mycket trevligt där. Synd bara att det är så jävla långt från mina vänner här bara, men när dom är på en tripp kan dom ju alltid svänga förbi mig och säga hej.
Fast det blir ju som inte att man kör förbi där heller när man åker neråt.
Jaja ja vill då bo där.
Man hittar nog nya vänner får man hoppas på.

Nä nu ska jag gå se om vi har nå att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0