SVETTIG

Jahaa nu har man varit nyttig som tusan.. Har tagit hundarna å gått över isen med dom till Tallvik var en sväng upp på jobbet å glodde skulle åka hem med mamma så jag får mig en bil till jobbet.
Hundarna har sprungit och busa som tusan,. Men ja kan då säga det att de var jobbigt när det är så jävla mycket snö och så har inte skoterspåren fryst ännu.. Hojja ska ta och börja ta mig såna här promenader varje dag.
Det är som bra att man inte bara går där det inte är snö så får man ta i lite..

Satan vad kul jag hade i Kalix helt galet men hade klara mig utan en massa folk men men de är smällar man får ta..
Först var man till Martin och Marion Johannas kompisar riktigt trevliga,
Senfor vi vidare till tvillingarna 21 år..
Å så var vi ju självklart till Per och Anette där typ alla överkalix bor var men mycket trevlig kväll var det.
Och jag är då hel nöjd med den som den var vill inte ändra en sekund av den.
Väl hemma så gick man ut med hundarana och sen var det bara sova som var aktuellt för min del som som en gris till typ 3?

Fyfan har så mycket att tänka på just nu, håller på bli galen orkar inte med alla tankar då man ska gå sova.
Funderar på att försvinna ett tag och slå av telefon så man bara får vara för sig själv känner att jag behöver det..
Nog för att jag alltid är själv men i en annan kommun ska jag nog dra till.
Där jag har någon jag kan prata med känner att jag kommer bli knäpp om jag inte får rett ut allt nu,
Håller på få helt uti huvve just nu känner bara hur man vill gräva ner sig hela tiden.. Ahhhhhaaa orkar klaga nå mer skylldig själv SANDRA för helvete!

Nä nu måste jag skynda mig till stallet om jag ska hinna i tid till jobbet.. Måste hinna handla lite å så man har nå att äta..
har ställt mig i kö på en tvåa nu skit fin planlösning var det får bara hoppas på att man får göra som man själv vill i den..
å det bästa den är inte i ÖKX!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0