Vilken dag

Fyvilken skit dag det har varit idag, är trött och slut efter att bara har kört bil i snöröken.
Hojja hatar det verkligen.
Nu sitter man iaf hos Mamma och Pappa och glor. Ska snart fara till stallet min häst ska få på sig skor och sulor.
Jeppa så snart kan man rida henne igen. Måste göra det nu så mycket jag bara kan.

Fyfan är livrädd att bli sjuk, Johanna har feber.
Å jag hoppas att jag klarar mig ifrån den, men som det känns så är det inge lovande.
Jag brukar ju som alltid bli sjuk när någon säger att dom är sjuk. Hojjaaa.
Nu ska jag ta och se om det står nu kul i tidningen är ju som kul läsa om händelser.

Idag kommer HAN den där Samuel till mig :)

I  morgon om de inte stormar så jävligt ska jag ta å fara åka skidor med Estu pojken så han får röra sig lite.
Enter får vara hemma med mor.. '
Om ja då vågar fara Lodjuret har vari här nere där man brukar fara åka . ¨
Å jag är ju satan rädd alla vilda djur!. Haha
Nå nå det är ett beslut för morgondagen det..

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Vi far och rider ihelg? ;) Kommer ju hem imorn. :P

2009-02-05 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0