ÄR MAN BÄST ELLER?

Idag hade man då ställt kl på 06.20 ja upp å hoppa,
Satt på jobbet kl 06.50 skulle se vilken grupp jag var i,
å då så såg jag att nää Sandra hade sett fel å börja först kl 13 lite less man blev då.
Men man fick iaf åka hem å sova en stund :D

Men jag som hade planera att byga ihop alla bebis saker så de är klart ikväll då jag kommer hem.
Eftersom att man åker iväg en vecka på Söndag å sen så drar man nog vidare en vecka.
Så två veckors semester blir de nog för min del.
Är galet less på sitta här i Ökx å bli fet för mig själv.
Å tiden bara springer iväg utan att man hinner göra nå, så om bebisen ska ha nå kläder å sånt så måste man nog sätta igång.
Har fixat så jag får plats med en massa saker i mina lådor iaf så jag slipper köpa en ny.
Så jag har slängt iväg två IKEA påsar med kläder. Kanske man behövde..
nu ska man skynda iväg på försäkringskassan å höra hur jag ska göra med stålar å vad dom tror jag får ut.
För sedan måste jag sätta mig ner å räka nur mycke man får slösa i månaden på allt,
funerar starkt på att sätta iväg bilen, vad ska jag med en bil?
Om jag alls får mig en lägenhet så kostar den, mat till mig å hundarna å sedan till lillen en massa.
blir kanska jobbigt men JAG ska no klara de här..
Får åka iväg hem då och då så man får sova lite, om de skulle bli en jobbig period..

Har förövrigt varit i Pite på Lördag vart jävligt besviken på en kille.
Träffa en massa jävla folk som man inte sett på galet länge så de var ju roligt,
Träffa även folk från mitt förra jobb.
Hade en riktigt trevlig kväll:D
Hoppas man får lägenhet i Pite är galet less på att bara gå vänta!

Nä nu ska jag ringa Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0