........

Ryck upp dig, ta en Öl å bli som folk!
Förutom ölen så ska jag ta och rycka upp mig.
Ska ta och fixa håret å sminka mig. Sträcka på axlarna å hoppas på de bästa.
Ska hitta på nå NU!!!!
orka sitta hemma nå mera blir galen!
Först ska jag fixa till mig å så ska jag å hämta en leverans sen ska man se vad som händer.
Hitta på nå någon.. BLIR GALEN!
Tycker de är rätt fränt tt många läser min blogg över 200 pers tycker om att läsa om mitt bittra liv.
Men snart på så där 10v då blir allt toppen hoppas jag då iaf.
Då ska man bli stadig hemmafru för så där ca ett år.
Har öven planerat att gå ner 10kg över de jag gått upp under tiden jag varit gravid,
Så jag har de jag gör, håller på planera här för fulla muggar..
Inte lite kul är de. håller på fundera på hur man ska göra med lägenheten,
är de bättre att köpa en?
Hmmm.. Ja nå fundera på nu Sandra hejjaa..

Känns mycke bra att vi löst allt skit,
har varit jobbigt utan dig.

Sminket nu kommer jag :D
Blev förövrigt helt galet festa sugen VARFÖR?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0