HELT SÖTA

Nu har jag kommi på vad de är som saknas i mitt liv.
Å de är en KISSE!
Har kommi på att jag ska köpa mig en naken katt Sphynx men andra ord.
Har hitta några på blocket som är så söta så måste bara gräva lös 8000 kr,
efter de att jag betala allt som jag ska betala.. Nä jag vet att jag ska ha en exakt sån här.
Så kommer jag Enter Estu Bebis å Kisse liva lyckliga i alla våra dagar..
Låter inte de helt fint.
Jo de gör de? Den kan jag till å men ha i sängen med mig utan att den fäller en massa hår :D
Satan vad myspys.

Just ja måste ju köpa mig en säng med. Nu sk ajag ha en dubbelsäng.
Måste på IKEA å inhandla de å en massa annat med.
Bjuder på bilder av skönheterna!






Satan Hur kan man inte bli förälskad i dom?
Stor fråga!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är en biabädd från ankis zoologiska i gve. Dom finns i alla möjliga färger ..limegrön, gul, rosa, turkos, orange m.m. Skitsnygga tycker då jag! Är så tråkigt att lägga ut nästan 1000 spänn på en svart eller grå bädd. Den där blir man aldrig less! :) Plus att den matchar lurvet på våra barstolar. Haha! Har fler bilder på Atlas ska försöka ta tummen ur röven och lägga upp på pixbox så kan ni se. :) Om du köper en nakenkatt så kan jag ju fortfarande hälsa på dig. Om du köper en med hår så kan jag inte komma och hälsa på dig för då dör jag ju dit. Haha! ;) Allergier är inte roligt!

2009-07-10 @ 23:17:31
URL: http://misslaaijna.blogg.se/
Postat av: S

Jäklar du vilka ståtliga öron. sån skulle ja vilja bita öronen av :P

2009-07-11 @ 20:02:15
Postat av: Anonym

Dom är så satan snygga! jag vill oxå ha en nakenkissemiss :D

2009-07-13 @ 02:11:56
URL: http://tiishe.blogg.se/
Postat av: Marie

Dom är ju så grymt fula =) Inte kan du ju skaffa dig en sån där... =)

2009-07-14 @ 10:42:11
URL: http://minivampyren.blogg.se/
Postat av: Jenny

dom e ju världsfula!!!!!!!! ja känner it dej nå mer om du skaffa en såndär grej... hojja..

2009-07-22 @ 17:44:52
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0