MARKNADS

Veckan har kommi till Ökx å många roliga saker finns det att göra just nu!
Å vad gör Sandra då? Jo hon ligger hemma äter å ser film hela kvällarna.
Jaja var ju ruggit bra att jag avsluta min kariär när den var som bäst.
Har hunni med de mesta, så jag kan då säga att jag har varit mycket vild å galen i mitt liv å har gjort saker jag "INTE" har ågren för.. Haha..

Idag har man jobba 9 tim å har satans stora fötter!
Min rygg håller på gå av,.
Å jag svettas som en gris men inte gråter jag!!!!!!
Igår var man på bilbingo där var turen på min sida å jag drog hem 1000 kr till.
Så nu har jag vunni 3000 kr, å allt går till min efterlängtade vagn!
Snart ska man hoppa i sängen,grisa kudden SKÖNT som tusan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0