SISTA GÅNGEN

Det var Bingo satan å inte att man visste de.
Så nu har man då inte deltagit i kampen om 40000, inte bra de..
Men jag orka inte stressa som vanligt, måste ta de lite mer lungt nu!

Nå ja idag har man varit till BM fattar inte hur mitt blodvärde ska kunna gå upp de bara rasar mer och mer.
Efter det var de hem å sminka sig lite för att fara till Lule på UL,
tusan så stor pyret har blivit. Helt galet fick en bild i profil :D
Som kul att ja de med.
Var på stan en sväng å köpte inget, haha inte likt mig inte de.
Men ska ta och beställa skor å en massa hårprodukter som börjar ta slut så man måste lägga ut en massa där med.
Lindisen köpte en skit fin dress med TIGER på åt Pyret mycket söt, Den tackar man för!!!
När man kom hem var hela garn massa folk här å ville veta allt som sas i Lule,
Mormor å två av mina mostrar med familjer satt å vänta så snällt på mig.
Som roligt att tala skit med dom :D

Nu ikväll har man varit till Elin å Micke med Johanna,
mycket prat å så lite kaffe har börja tagga ner med mitt kaffe drickande som tusan.
Nu när man slutar jobba ska jag försöka hinna med att umgås med folk lite mera.
Har varit garn trist hela sommaren har bara sovi efter att man kommi hem. Men men..

Nå ja nu ska man gå surra i telefon å sen ska man ta och lägga sig för natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0