SNART

Ni ska få veta att den rullande kossan,
Men en kalv i magen, å svettig som fan. Bara har ett pass kvar att jobba.
7-13
Satan vad skönt för min rygg å mina ben att få vila.
Ska åka till Pite å vara där ett bra tag framöver är jävlig less på att bara ligga i soffan hos mor å far å blippa bland skitkanaler på Tv. Alla mina vänner är ju så duktiga så dom jobbar å själv slutar man ju nu.
hade tänkt fara till V-ås men den planen uteslöt jag när jag inte fick någon med mig.
Å så får jag inte flyga nu heller, å köra själv vill ja inte ifall nå skulle hända.
Så nu ska man till Pite å bli ompysslad å hoppas på att pyret vill komma ut tidigare än planerat. 
SNÄLLA GODE GUD ge mig en säng som jag kan sova i, orkar inte ha ont å vara vaken mera!



Estu å Enter ska ställas sen 16/8 tror ja de var,
Så hoppas bara att jag kan ställa dom själva men säkert inte.
Ska ta och träna ring med Estu så han klarar av det!!!


Enter Bis 1a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0