ALDRIG MER

Nu är det färdigt med allt, Nu ska jag ta och gräva ner mig här hemma,
Har beslutat att idag ska ajg inte klä mig. Har förbannat ont i ryggen,
så ska ta och gå lägga mig i BADET å ikväll sk ajag nog slå på bastun så man kan sitta där å KOKA!

Ska skicka Mamma att fara och hyra nå filmer åt mig.
För jag ska vägra röra mig utanför dörren de jag ska göra är att hämta in lill gumman så hon får umgås med mig lite.
men sen är de stopp!!
Så soffan här kommer jag.
För nu är det fan så att jag orkar inge mer!!!
De är färdigt nu, nu har jag gjort mitt, behöver fan ingen som ska försöka bry sig fast som inte gör de.
Hojjaaa.. Nää jag klarar mig själv!

Alltså min kusin varför han han gasa ifrån mig så?
Titta på lillen som både spelar å sjunger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0