GARVA

Haha ja nå satan fick man då garva igår kan man säga..
Tror jag garva åt allt.
Vet inte vad de var som var med mig men nå var det iaf..
Satt å beräffa lite saker som ingen vill höra men men de är sånt man vill dela med sig då man är gravid å börjar få stor mage. Måste ju få klaga, å säga hur jag ska göra:D
Yokoo min gumma körde över en fot med bilen..
Linnea kasta en halv liters grogg över sig själv, å alla var allmänt tröga ska lägga upp bilder på pixen senare.

Åkte till Kalix i natt så nu sitter man hos Samuel å dregglar,
Ska nog hem ikväll ville fara å fiska måste dra ihop ett gäng, fast ingen tycker ju om att fiska utom jag då men va fan.
Dom får väl grilla eller nå? Hahaa...

Nää fan nu får de vara nog, blir jävligt deppad av att bara se på när du rasar sönder!
Du fattar ju inte själv vad du håller på med å så tror du inte att vi andra inte ser.
Men de gör vi! Du vet att jag kommer ta upp de med dig!
Känner att jag blir riktigt förbannad över de du håller på med. SVIN!



Kommentarer
Postat av: Jessica

vagnar lär dom inte fått in, men katalog och tygprover borde dom fått in och edgen är ju precis samma vagn bara tygerna som skiljer typ..

2009-06-20 @ 15:35:46
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

det va ju konstigt.. vi var in i onsdags och beställde så.. å emmaljunga skulle redan ha uppdaterat sidan, men det går lite segt faktiskt.. men vi får hoppas att det sker snart, dom har ju snart semester

2009-06-20 @ 19:08:28
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

du förresten far till happis, är en tjej där som var nere på mässan iaf så tror hon har koll.. hon borde jobba på barnens hus

2009-06-20 @ 19:09:17
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

det låter konstigt, kika på muminmamma lr ngt liknande på pixbox finns det bilder från mässan..

2009-06-20 @ 23:05:55
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0