HEJ DÅ

Nu ska man lämna Överkalix äckel CP stället för att dra till Kalix.
Å i morgon till Piteå, där ska man mysa med Gullan:D
får se vad vi hittar på för nå kul? ska nog försöka ta mig tid till att fara iväg å träffa en MASSA vänner som jag inte tala med på galet länge.
ska nog även gå på stan en dag iaf om ja orkar, men hade behövat en massa kläder.
Eftersom att nästan allt är förlitet. KUL? nää..
Men de är de värt..
Så nu ska jag trycka in hunden å sen ska man dra iväg.
 Så man inte somnar framför ratten ska man göra ett stopp på OK och inhandla några liter PUCKO!
Är trött som ett svin men de är jag ju alltid.

Så HEJRÅÅÅ..


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jasså, men det är ju inte så länge kvar då! ;D

En till vovsing? Också schäfer, eller?

2009-06-04 @ 11:55:04
URL: http://mittlivsompaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0