IKEA

Igår var man då på student middag hos Johanna åt som ett svin å ville bara svälla i en soffa hela kvällen.
Men i stället för de drog vi ihop oss och for iväg till Kalix, Å vad ska man säga om de då?
Hmm jooo de var väl rätt OK!
Hade trevligt som fan, träffa mycke folk som man inte träffa sen man gik på Furuhed för 4 år sedan.
Så jaa de var kuligt..
Var hemma efter fan på morgonen å före 9 tror ja Moster hoppa in å fråga om ja skulle me på Ikea.
Å inte säger man ju då nej till de, hoppa upp ur sängen å vad hände då?
Jo Sandra tuppa haha klant jävel, så där var min dag förstörd.
Näää skoja bara..
Inhandla mig en massa saker ja tyckte jag behövde.
Tex två par skor, MASSA saker till Lillen, en sele å nå saker till vovvarna, så där for några tusen på bara några tim..
Hitta vagnen jag vela ha så nu ska jag fundera över mitt beslut över morgondagen.

VARFÖR HAR INTE JAG EN LÄGENHET??
Satan va jag hitta saker, helt jävla galet tänkte nästan köpa saker till Mamma bara för att kunna fixa lite...
 
Mår just nu pissapa har satans ont i magen är konstig som fan,
så nu mina kära snokare NATTI NATTI!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0