SJUKT

Har sovit som skit i natt har vakna å varit pigg 300 ggr,
har som haft feber eller nå med hela natten.
Men man orka iaf upp å jobba funderar på att gå dra sig på sängen ett tag måste bara tala med Linnea först.
eller kanske man får sova i graven iställe!
Nå man får se hur det blir med allt.
Vet iaf att man måste fixa till sig lite ska fixa håret iaf men hur? Jaja nå de får ja då å fundera på.
Hár ont i min rygg som fan.
Jävla Samuel ringer å lurar mig så jag fick bli besviken,
de är bara att fatta min vagn finns inte. Måste hitta mig en ny favorit.
Måste tvinga med mig han på IKEA nå men de är ju då inte de lättaste då han har lagt upp 45 min en dag i veckan då jag får vara med honom. Galet eller hur?
Ska nog hitta mig en kille som man kan mysa med å hitta på nå med då inte Samuel har tid, å med de menas alltid.
Hahaa. Ja ojoj vilke SKIT!

Nå väl Johanna har tagit STUDENTEN å kan nu gå med i gruppen soffliggare.
Kör på Johanna du kommer säkert sluta som jag en vacker dag :D
Eller så flyttar vi till Pite i slute på sommaren,
å gör nå nytta av oss, du kan bli min personliga barnvakt haha


Kommentarer
Postat av: Lina

Ärligt talat så tror jag inte att det kan göra ondare än vad det gjorde för mig. :( Fyfan alltså! Nu klarar jag ju att gå genom eld och på vatten ..som jesus!

2009-06-12 @ 16:00:57
URL: http://misslaaijna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja nå Alex sa också att det gjorde förbannat ont på foten så jag tror dig. :P

2009-06-12 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0