SOL Å LULE

men vilke go väder vi har fått oss.
HAr legat i solen till kl 2 när Mamma sluta,
men de var nog för min del har ajaj som fan på låren å magen svider å.
Bajs men va gör man inte för att bli brun?
Så när mamma sluta så drog vi iväg till Lule har beställt vagnen nu så om jag har tur hinner jag få den:D
inte lite glad jag blev då, men med min tur så hinner jag ite få den..
Å inte kunde man ju då hålla sig från att inhandla lite saker,
En filt med Nalle Puh på å så lite små kläder, Tycker det är garn mega svårt köpa då man inte vet vad de är.
Men neutrala färger går ju som bra..
Så köpte jag lite saker till mig själv med, tröst handla är fan bra!

Nu ska jag ringa och höra om vi inte kan fara hitta på nå eftersom att de fortfarande är 27 grader ute å kl är halv 8..
Mmmmmm me like..
Men först ska jag packa ner lillens saker i bebis lådan som kommer vara full propad om jag fortsätter handla:D


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu får väl ändå bebisen ta och komma ut! Jag vill ju veta om det är en flicka eller pojke så jag kan köpa nå söta grejjer till den. :P

2009-06-26 @ 19:40:06
URL: http://misslaaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0