VA ÄR DE MED MIG?

är trött som ett svin har sovit nästan hela dagen.
har sovi från de jag kom hem från jock å sen har ja sovit nu.
Tills Mamma börja jubla över att hon vunni pengar då vart man pigg.
ohjjaa då man hörde ordet pengar vakna man till på direkten, men nu känner jag att jag måste gå lägga mig framför tvn och kanske dreggla kudde lite mera.. Låter ut skönt.
Men först kanske man ska ta och bada bastu.
Måste bara ta och skära upp lite jordgubbar å vattenmelon först, så ska man vårda håret lite.

Vem vill följa med mig på en semester? ? ?
Jag vill ha någon med mig en sol vecka till någonstans, kanske BYSKE?
30/6 till 5/7 Kanke man kan fara iväg?
 antingen kan man hyra en stuga eller så kan man ta husvagnen..
Är så jävla less satta skit byn här så jag vill bara SPY!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0