VA FAN LÅTER?

Jahaa idag har man då somna kring 3 kanske.
Å på morgonen så ringde min telefon fatta då fan inte vad de var som lät.
Sur som ett bi ropa ja men va i helvete är de som låter, då kom ja på att oj de ringer.
Missa samtalet som var från städet så ringde upp å man fick komma jobba idag å i morgon.
Extra pengar grinar väl ingen för el inte då jag iaf..
Hungrig som en varg är ja men ingen ide att börja äta nå nu när man snart ska laga middag?
Torsdag åker man, skönt att komma iväg en sväng.
Söndag ska man se då min häst som blivit ridskolans häst för ett tag ska tävla.
Hejjaa Appis jag tror på dig, nä men ja vet att den hästen kan hon ska både tävla i dressyr och hoppning hoppas det går bra för dom.. Hade själv vilja tävla men det går ju som inre nu..
Ikväll får man se vad som händer antagligen int allt för mycke då man ska upp å jobba 6 i morgon..

Nu ska jag fara på ett ställe vid en grejj:D
Det ni å där ska man göra vad?
Hojjaaa mitt smycke i naveln ser inte bra ut måste överväga om man ska ta rycka det eller om man ska ha kvar det.
Ska ringa runt å höra om någon vill tatuera mig i veckan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Pappan till barnet?

2009-06-02 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0