VAD VILL JAG?

Hojjaa de är så mycke jag vill så det är helt galet?
Va fan ska man ta sig till kan ju inte dela mig på 3 går ju som inte.
Hmm Vad vill jag då är det GVE eller BODEN eller de andra ställe?
Måste se och höra vad alla andra tror om helgen, själv tror jag att jag bara skulle vilja ligga hemma.
men hur kul är de då att ligga hemma själv?
Ja nå vi får nu se.

JA nå idag har man stigit upp, kuta ut och sola.
Sen ringde Lindis att man skulle komma med henne på utsparken så skynda mig dit å sen så var det järne till BM
satan ja kan då inte sätta mig å kissa när någon ber mig. Hojjaaa.
Det bara går inte, så nog måste jag göra det hemma alltid. Haha så galet sjuk man är alltså.
Allt såg bra ut de låter ju skönt det, Men nog känns det att man börjar bli större ohhjjaaa.
Inte orkar man med nå, å ont har man de är ingen DANS de här.
Får ju inte sola fick ja reda på ohojoj nog kommer det bli svårt för solnarkomanen,
kommer nog att sola fast man inte får.


Nå i morgon ska man upp kl 6 för att jobba kl 11 blir då nå kuligt, å efter det återgå till jobbet.
Efterdet ska man hämta upp Elin för att se Johanna fixa sig inför balen å sen ska man dra iväg till Kalix om man då inte är allt för trött har ju blivit en trist gammal grå fet tjej,
Orka ta en massa skit när man redan har det jobbigt, blir verkligen less!

Hmm nå ja vi se vad som händer nu ska man snoka vidare å sen SOVA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BODEN röstar jag på!! ;)

2009-06-11 @ 14:30:18
URL: http://linneadrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0