VILL INTE

Sitter hos syrran å nyss äti nå frukost.
Nu ska man gå ut å gå en sväng å sen ska man fara på stan å inhandla det sisata.
Eftersom att man åker hem i morgon så.
FAAAANNN jag vill verkligen inte åka hem, jag vill flytta hit igen!!
PÅ måndag vet jag någon som ska ringa PiteBo.
Igår var man ut en svängis å det sluta ju då fan inte bra, jävla bil från fan.
Rätt fränt träffa en massa Kiruna bor igår som inte visste nå om bilar? :O helt galet!
Varför måste alla POLISER vara så jävla sura tror inte de skulle skada om ni skulle le någon gång iaf.
Ni får ju skylla er själva om det blir surheter när ni är otrevliga mot oss.

Jaja nu ska jag gå på toa och borsta tänderna sen ska klä mig för att dra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0