BOWLING

Nu har man haft det här skit stallet, ska ta och fara hem sova på ett tag.
var bara tvungen stanna till så man fick internet just..
Det är inte det roligaste med dom här stall skit sakerna man MÅSTE ha när man har häst!
Jag har kommit på att jag ska böra träna på heltid nu, ska börja simma och sen ska jag börja boxning.
Satan man har ju tappat allt sen man blev LAT!
Måste springa på Glasbanken åt Johanna innan man åker hem.. Det rä som skönt att man inte får dricka, slipper man vara lika trög som alla andra kommer vara! Haha..
Ska hinna träffa Samuel idag tänkte jag å..

Nu ska jag lägga mig på golvet så får folk hoppa ut min rygg lite, men alla är ju så jävla mesiga när det gäller.

JAG HETER RÄÄSK JAG VILL HA MOS!
Se ja våga skriva det, nu är de bara knäcka mitt lösen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0