Det är över nu!

Nu har man varit å sett Drängarna, dom var mycket bra.
Efter spelningen kom dom och surra med oss vi fick ta en massa bilder på oss med dom.
Och dom på Öl, Fast det var bara Johanna som tog en. tusan så blyg hon var när dom surra med hon. haha
Nä hyade en mycket trevlig kväll dansa på borden var ju då vårat mål men kvällen å vars stod vi efter ett tag? Jo på ett bord haha..
Är trött som fan idag känner mig mycket sliten efter kvällen. Så ikväll blir det att bara ligga framför Tvn.
En sak är då säkert till Framen ska man då fler gånger galet bra med folk, träffa massor som man inte har sett på länge så jag hade en bra kväll..

Ikväll åker syrran hem :/ tusan det är ju som trevligt när dom är här.
Har sutti och surra med henne nu ett bra tag om hela mitt liv. Haha nja men nästan.
haha jo det hade ringt en gubbe idag från kalix och ville köpa min bil han hade sett den stå översnöad,
så ja man kanske blir av med skroten, måste bara hitta mig en stor bil nu igen.

Nu ska jag gå vila i soffan med Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0